منتدي انديامو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي انديامو

منتدي العاب وافلام وكليبات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جميله يا رب تعجبكم

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
pretty.girl

pretty.girl

نكت جميله يا رب تعجبكم Empty
مُساهمةموضوع: نكت جميله يا رب تعجبكم   نكت جميله يا رب تعجبكم Icon_minitimeالسبت يونيو 02, 2007 10:32 pm

مساء الخير........
انا عندى شوية نكت حلوين يا رب يعجبوكوا وتخليكوا تضحكوا بس انا عايزه اقول حاجه ليكم بصفتى مشرفه القسم ده.... Smile

عايزه اقول لكل واحد حابب انو يكتب فى القسم ده ان يكون هدفه ونيته اسعاد الناس ويكون عايز يفرج عن اى حد حتى لو كان شخص واحد بس قرا موضوعه و ضحك من قلبه بجد خصوصا اننا دلوقتى فى عصر مليان بالمشاكل والهموم مابقاش فى حاجه بتضحك الناس ولا حتى وقت علشان يضحكوا....... يا رب ما اكونش طولت عليكم وشكرا اوى انكم قريتم موضوعى اسيبكم بقى مع النكت اللى جايباهالكم النهارده

مره تلاته بيتراهنو مين اندل واحد فيهم
الاول قالهم هتشوفوا .. شاف واحده عجوزه عايزه تعدي الشارع راح خدها من اديها و سابها في وسط العربيات وقال شوفتو انا اندل واحد فيكو
الثاني: اشطه
راح خد العصايا اللي بتتسند عليها ووقعها علي الارض وضربها بيها
الثاني: شوفتو انا اندل واحد فيكو
الثالث: هههههه انا اندل واحد فيكو
الاول و التانى .. اشمعنا
التالت : اصل الست دي امي

مسطول ماشى فى الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقة للايجار قعد يخبط على العمود لغاية لما جاله مسطول تانى قال له انت بتعمل ايه هنا قال له اصلى لقيت مكتوب شقة للايجار قمت قعدت اخبط بس محدش رد علىّ قام التانى قال له غريبة مع ان الجماعة منورين النور فوق

واحد عصبي ضرسه وجعه راح للدكتور وقال له اخلع كل ضروسي وخليه زي الكـلب لوحده

اثنين محششين قاعدين قدام مرايه الأول قال قوم نسلم على اللي قاعدين قدامنا ، ولما وقفوا قال الثاني اقعد اقعد هما جايين علينا .

واحد عند دكتور العيون... فالدكتور بيسأله... تقدر تميز العلامات اللي في اللوحة دي؟؟؟ قاله طبعا.. بس هي فين اللوحة؟

في واحد مدلع جداً أرسلوه اهله للجيش ..ساله القائد : اذا شفت العدو وش تسويله؟ ..قال: ارمي السلاح في وجهه واقوله
اكرهك اكرهك اكرهك !!!!
Very Happy
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: نكت جميله يا رب تعجبكم   نكت جميله يا رب تعجبكم Icon_minitimeالسبت يونيو 02, 2007 11:44 pm

هههههههههههههههههههههه نكت جامده والله
https://andiamo.yoo7.com
شخابيط فروحه

شخابيط فروحه

مُساهمةموضوع: رد: نكت جميله يا رب تعجبكم   نكت جميله يا رب تعجبكم Icon_minitimeالأحد يونيو 03, 2007 12:59 am

هههههههههههههههههههههههههههه حلوه بريتي Smile
marooo

marooo

مُساهمةموضوع: رد: نكت جميله يا رب تعجبكم   نكت جميله يا رب تعجبكم Icon_minitimeالأحد يونيو 03, 2007 3:15 pm

very nice shokran
pretty.girl

pretty.girl

مُساهمةموضوع: رد: نكت جميله يا رب تعجبكم   نكت جميله يا رب تعجبكم Icon_minitimeالأحد يونيو 03, 2007 4:48 pm

شكرا يا Admin و يا فروحه وياmarooo على اهتمامكم بالرد وفى انتظار مواضيع احلى واحلى.Very Happy

نكت جميله يا رب تعجبكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-